Prospect Fervex copii online



prospect fervexAi citit prospectul Fervex copii online?Daca nu, l-am pus eu chiar aici. Cu aceasta ocazie am citit prospectul Fervex pentru copii. Chiar daca folosesc demult Fervex, nu mi-a trecut niciodata prin minte sa-i citesc prospectul.
M-am gandit insa ca sunt persoane vor sa-l citeasca, asa ca uite-l mai jos
Indicatii:
Tratamentul simptomatic al febrei si obstructiei nazale in rinofaringite acute la copii.


Mod de administrare Fervex :
Copii 6-10 ani: 1 plic de 2 ori/zi. Copii 10-12 ani: 1 plic de 3 ori/zi. Copii 12-15 ani: 1 plic de 4 ori/zi. Intervalul intre 2 adm. este de minim 4 ore. Medicamentul se va administra cu o cantitate suficienta de apa rece.


Contraindicatii Fervex :
Hipersensibilitate la unul dintre constituenti; IH; copii sub 6 ani; fenilcetonurie.


Atentionari:
Nu se recomanda utilizarea la pacientii cu intoleranta la glucoza, fructoza, galactoza sau cu sindroame de malabsorbtie. Potenteaza efectele alcoolului, sedativelor si substantelor deprimante SNC. Cresterea efectelor atropinice poate fi luata in considerare in cazul asocierii cu alte medicamente parasimpatolitice.


Reactii adverse Fervex :
Efecte atropinice: uscaciunea gurii, tulburari de acomodare, retentie de urina, excitatie sau confuzie la varstnici. Reactii adverse legate de paracetamol: rar, alergie cu rash tegumentar, eritem si urticarie; trombocitopenie.

Acestea au fost cateva informatii despre Fervex.Mai multe, gasiti aici.



Share pe Facebook

Articole similare:




_