Mesaje, urari, sms-uri de Mos Nicolae



Mesaje, urari, sms-uri de Mos Nicolae
Se apropie 6 decembrie si nu uita de mesajele de Mos Nicolae pe care trebuie sa le trimiti. Vorbesc de urari, mailuri si sms-uri de Sfantul Nicolae. Si bineinteles de cadourile de Mos Nicolae care nu trebuie sa lipseasca fie ca ati fost sau nu cuminti. Eu am o mica lista cu cele mai frumoase urari si mesaje de Mos Nicolae de anul trecut si am tinut mortis sa o pun pe blog.
Poate ca multa lume e in pana de idei si nu stie ce urare sa faca de Mos Nicolae. Sau ce mesaje frumoase de Mos Nicolae sa trimita. Eu am o lista standard de mesaje selectate pentru Sfantul Nicolae care sper sa va fie de ajutor. Fiindca daca primesti urari si mesaje, trebuie sa le trimiti si tu inapoi. Cel putin asa ar fi frumos din partea. Sau sa trimiti tu primul mesajele si urarile de bine de Mos Nicolae.
Cele mai frumoase mesaje si urari de Mos Nicole, mi s-au parut urmatoarele:

Un gand bun de Sfantul Nicolae!!! Fie ca toate dorintele sa vi se implineasca!

Mosul sa fie darnic cu tine anul acesta si sa iti aduca multa sanatate si iubire

Sper ca sarbatoarea Sfintului Nicolae sa fie semnalul unui nou inceput, sa ai parte de un drum presarat cu bucurii, impliniri, sanatate, fericire si dragoste!

Un gand bun de Sfantul Nicolae!!! Fie ca toate dorintele sa vi se implineasca!

Fie ca Mosul Nicolae sa iti aduca clipele cele mai frumoase si fericite din Postul Craciunului, sa primesti cele mai frumoase cadouri si sa te bucuri alturi de cei dragi de aceste zile minunate, care anunta inceperea Sarbatorilor de Iarna.

Mos Nicolae sa iti umple cizmulitele doar cu bucurii, noroc si succese!







Share pe Facebook

Articole similare:




_