Emisiune Am baiat de insuratoare - Kanal D



Emisiune Am baiat de insuratoareDe cateva zile urmaresc emisiunea Am baiat de insuratoare de pe Kanal D. Emisiunea Am baiat de insuratoare se difuzeaza pe Kanal D de la orele 19:45(luni-vineri) si 20:30(Sambata). Se spune ca emisiunea Am baiat de insuratoare este un reality show si nu este registrat. Pe kanald.ro puteti sa va si inscrieti la emisiunea Am baiat de insuratoare. Trebuie sa trimiteti o scrisoare de intentie la mailul mentionat, pentru a va putea inscrie la emisiunea Am baiat de insuratoare.

Emisiunea Am baiat de insuratoare” prezinta incercarile prin care trebuie sa treaca familiile unor tineri, in cautarea unor iubite potrivite pentru aceştia. Daca ar fi sa dau o nota emisiunii Am baiat de insuratoare, aceasta ar fi un 6.


Share pe Facebook

Articole similare:




_