Mireasa pentru fiul meu emisiunea



Mireasa pentru fiul meu emisiunea
Vrei sa stii totul despre Mireasa pentru fiul meu? O poti face pe link-ul pe care ti l-am lasat. Mireasa pentru fiul meu este un reality show matrimonial, difuzat in direct pe Antena 1.

Programul emisiunii Mireasa pentru fiul meu este de luni-vineri intre orele 10:50-11:30, 14:00-16:00 si finala saptamanii, sambata intre orele 14:00-16:00 si 17:00-19:00.

Telul emisiunii Mireasa pentru fiul meu este ca concurentii (fete si baieti) sa-si gaseasca jumatatea in concurs, eventual sa se casatoreasca si cei casatoriti, la finalul sezonului au ocazia de a castiga marele premiu, daca sunt votati. Daca nu exista persoane care se casatoresc, concurentii ramasi in finala impart banii.

Pana acum avem doua cupluri in casa. Dragos- Alexandra, Imre-Bianca, cei din urma fiind concurenti noi.



Share pe Facebook

Articole similare:




_