Statusuri mess, Facebook Valentine's Day 2012



statusuri Valentine's Day 2012Statusuri mess, Facebook Valentine's Day 2012
Vrei diverse statusuri de dragoste pentru Facebook de Valentine's Day? Vrei ca toata lumea sa-ti vada statusul romantic pe mess? Ai mai jos o serie de statusuri frumoase de Ziua Indragostitilor, Sfantul Valentin pe care le poti folosi pe 14 februarie. Si eu sunt o fire romantica si mai folosesc astfel de statusuri, fie pe Facebook, fie pe mess.

1. E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumos sa suspini dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit!

2. Fiecare noapte, fiecare atingere, fiecare sarut pe care mi le-ai daruit le pretuiesc mai mult decat propria-mi viata

3. Pentru lume, tu esti cineva, pentru cineva tu esti lumea!Cu multa dragoste Cineva

4. Ziua noastra, a sufletelor pure care se iubesc te gaseste alaturi de mine. Doua inimi ce nu se despart nici o secunda

5. Simt ca doar langa tine pot trai in fiecare zi ca in paradis. Tu imi daruiesti siguranta si ma insipiri in toate lucrurile bune pe care le fac, iar pentru asta te iubesc… parca in fiecare zi mai mult! Happy Valentine’s Day my Love!

6. Tu aduci soarele in sufletul meu… ma topesc dupa o simpla clipa petrecuta alaturi de tine. Te iubesc!



Share pe Facebook

Articole similare:




_