Recomandari inregistrare domenii, companii de host



Recomandari inregistrare domenii, companii ieftine de host
In cele ce urmeaza iti recomand cateva companii de unde iti poti inregistra domenii, iti poti cumpara hosting si multe altele.Am o mica lista cu cele mai bune firme de web hosting, companii de unde imi voi cumpara si eu un domeniu si host.

1. Hostgator. Cred ca cele mai multe recomandari le-am primit pentru a-mi cumpara de la Hostgator. Preturi bune, calitate impecabila a serviciilor.



2. Ipage. O alta companie de succes pe plan international si intern pentru cei care vor servicii de web hosting de calitate.

affiliate_link

3. Jushost.com Aici se pare ca primeste si un domeniu gratuit daca cumperi hosting de la ei. Preturi bune, servicii impecabile.



4. Firme de web hosting din Romania. Aici recomand Fisierulmeu.com




Share pe Facebook

Articole similare:




_