Crema de zahar ars reteta



Crema de zahar ars reteta Crema de zahar ars reteta
Am gasit cea mai buna reteta de crema de zahar ars. De fapt am incerca sa fac crema de zahar ars dupa o reteta de pe net si chiar mi-a iesit. Am luat-o de pe gustos.ro parca.
Ce ingrediente iti trebuie pentru crema de zahar ars?
8 oua
1 litru de lapte
1 pliculet zahar vanilat
esenta rom
18 linguri zahar
Cum se prepara crema de zahar ars?Eu am facut exact dupa aceea reteta
Am separat galbenusurile de albusuri. Am frecat cele 8 galbenusuri cu 8 linguri d zahar. Am batut albusurile spuma. Am turnat galbenusurile si zaharul peste albusurile spuma. Dupa ce s-au omogenizat, am adaugat laptele,esenta de rom si zaharul vanilat.
Separat, intr-o cratita am pus 10 linguri de zahar si le-am lasat sa se topeasca. Cratita se misca din cand in cand pentru ca zaharul sa acopere peretii cratitei.
Dupa ce zaharul s-a topit si caramelizat, turnati compozitia de ou+lapte si puneti cratita la cuptor si o lasati pana prinde culoare galen-maroniu.
Se lasa apoi sa se raceasca si se pune la frigider pentru 2 ore.



Share pe Facebook

Articole similare:




_