Alimente, mancaruri energizante



mancaruri energizanteAlimente, mancaruri energizante
Voiam sa vorbim putin despre alimentele care dau energie pe parcursul zilei. Ce sa mananci ca sa faci fata oboselii si sa prinzi energie. Nu cred ca trei cesti de cafea sunt raspunsul.
Mi s-a intamplat ca pe timpul zilei sa fiu lipsita de energie. Tu ce faci in cazul in care nu ai energie si esti obosita in fiecare zi?Bei cafea sau un energizant?Eu am renuntat la aceastea,pentru ca desi cafeaua si energizantul ma scapa de oboseala, imi ofera o stare de agitatie.
Am inlocuit cafeaua cu urmatoarele alimente care imi dau energie:
-Nuci. Nucile sunt o sursa de energie pentru un organism slabit pentru intreaga zi.
-Cereale integrale. Le consum la fiecare mic dejun.
-Iaurt. Iaurtul este o sursa esentiala de calciu.
-Spanac. Spanacul este o sursa de magneziu.
-Fructe. Le consum de obicei tot la micul dejun. Consum banane, portocale si mere pentru un plus de energie.




Share pe Facebook

Articole similare:




_