Mancare de mazare - reteta mancare mazare cu carne porc



 reteta mancare mazare cu carne porcMancarea de mazare e in pe locul 3 in topul preferintelor mele. Si nu orice, ci mazarea cu carne de porc. Mancarea de mazare se mai poate face si cu alte tipuri de carne, insa eu prefer porcul desi este putin mai greu la stomac. Hai sa vedem cum fac eu mancarea de mazare:
Folosesc urmatoarele ingrediente:

400 de grame de carne
1 borcan mare de mazare
putin suc de rosii
faina
marar,telina, patrunjel
2 cepe.

Incep cu carnea. Spal carnea si o tai cubulete. Tai ceapa marunt si o pun la calit. Adaug si cuburile de carne. Adaug apa cat sa acopere carnea. Codimentez cu vegeta sau sare. Las carnea sa fiarba. Verific din cand in cand daca carnea s-a fiert(Fac asta cu ajutorul unei furculite;daca aceasta intra usor in carne inseamna ca e fiarta).

Desfac borcanul de mazare, scurg apa din borcan si spal mazarea. Torn mazarea peste carne si pun apa cat sa acopere si las sa fiarba. Condimentez cu marar si telina. Adaug apoi putin bulion. Daca am pus din greseala prea multa apa, o ingros cu putina faina cu apa.

Aveti grija sa nu lasati prea mult mazarea sa fiarba. Se va face terci. La sfarsit adaug putin patrunjel proaspat.

Reteta de mancare de mazare cu carne de porc este preferata iubitului meu, asa ca am avut timp sa exersez.

Pofta buna





Share pe Facebook

Articole similare:




_