Rata pe varza reteta



Rata pe varza retetaReteta de rata pe varza este urmatorul meu experiment culinar. Desi am mancat rata pe varza, personal nu am facut. De aceea, voiam sa impartasesc cu voi reteta pe care am primit-o. O sa revina apoi cu un edit sa vedem daca mi-a iesit. Ce ingrediente trebuie pentru rata pe varza?O sa le pun mai jos.

- pieptul si pulpele unei rate
- 2, 3 morcovi
- 1 varza
- 2 morcovi
- 2 ardei
- 2 linguri de bulion
- patrunjel
-marar
- smantana cam 200 ml
-sare
-piper
Iata cum se prepara rata pe varza. Desi initial am crezut ca reteta este grea, o sa vedeti ca rata se prepara foarte usor.
Ai nevoie de o oala incapatoare. Se curata legumele si se taie marunt. Apoi se aseaza in oala si apoi punem si carnea de rata. Se lasa sa fiarba cam o ora la foc mediu. Cand legumele si carnea sunt aproape fierte se adauga: patrunjel, marar si bulion. Se mai lasa putin la fiert, iar la sfarsit, se adauga smantana. Reteta este delicioasa.
Oricum mie imi place foarte mult carnea de rata.





Share pe Facebook

Articole similare:




_