Demachiante pentru ochi recomandate - Demachiante care nu irita



Demachiante pentru ochi recomandateAzi vreau sa va recomand cateva demachiante pentru ochi. Multe dintre noi sunt sensibile si ochii se irita, astfel demachiantele trebuie alese cu grija, sa fie de calitate. Desi personal, nu ma irit niciodata si pot folosi orice demachiant, nu toate suntem la fel. Eu de exemplu, in lipsa unui demachiant,folosesc orice crema pentru fata aplicata pe un burete demachiant. Ce produse pentru demachiat din comert au rezultate bune?In primul rand imi place demachiantul L'Oreal Derma Genese(costa undeva la 21 de RON), laptele demachiant Garnier Skin Natural, demachiantul Nivea Massage si uneori, de dragul amintirilor, mai folosesc si laptele Doina. Dupa cum spuneam, eu am un ten fara probleme, si am incercat toate tipurile de demachiante fara a-mi irita ochii. Tocmai acum cateva minute citeam despre demachiantul cu apa termala VICHY(pentru ten iritat). Se pare ca apa termala este face bine mai ales tenului alergic. Demachiantul se numeste Vichy Purete Thermale si consta 39 RON. Un pret acceptabil. Eu doar v-am recomandat demachiante pentru ochi de calitate, voi insa alegeti ce cumparati.







Share pe Facebook

Articole similare:




_