Cum scapi de obiceiul de a roade unghiile?



Cum scapi de obiceiul de a roade unghiileCum scapi de obiceiul de a roade unghiile?Dragele am fost disperata ca nu puteam scapa de acest obicei ingrozitor. Imi rodeam unghiile pana la carne si apoi imi venea sa plang. Intr-o zi, am intrat pe www.ele.ro si am citit un articol referitor la obiceiul de a roade unghiile si cum scapi de el. Am luat pas cu pas toate metodele prezentate in articol, din care numai unul a dat roade. Adica mi-am facut unghiile cu oja permanent, am aplicat ulei de masline pe ele si am folosit unghii false((pe care nu le-am putut suporta decat o scurta perioada de timp. Am scapat de obiceiul de a-mi roade unghiile cu ajutorul unor protectori de latex(din farmacii) despre care am citit in acel articol. Sunt putin cam incomozi la inceput, dar sunt eficienti.








Share pe Facebook

Articole similare:




_