Caractere speciale pentru nume Hi5



Caractere speciale pentru nume Hi5Cauti caractere speciale pentru nume Hi5? Am sa uploadez eu ceva caractere speciale, simboluri pentru nume si multe altele, mai jos. Despre ce caractere Hi5 vorbesc?Ei bine este vorba despre acele simboluri pentru Hi5, mai speciale gen : ♥, ™, © si multe altele. Chiar ma gandeam cum pot scrie la nume acele simboluri, insa am inteles ca sunt niste caractere speciale pentru Hi5 si trebuie copiate, apoi inserate fie la nume, fie la status, fie la comments. De aceea am cautat si eu cateva caractere Hi5, sa-mi personalizez numele cu ღ ♥.Desi initial am crezut ca aceste caractere speciale, pe care unii le folosesc pentru nume, le poti scrie de undeva, nu e asa. Caracterele speciale pentru Hi5, trebuie copiate de undeva. Am pus eu o lista cu cele mai cautate caractere pentru Hi5.

╰☆╮ ღ ™ ☺ ☻ © ®@ ¶ ♫ ♪ ♥•♠ ♣ ♦ × ● ◦ ◙<
░ ▌ █ ▄ ▀ ◘ ● ○ ◊ ◄ ▼ ► ▲ ▬ ▫ ▪ □ ■ ▓ ▒
๏̯͡๏﴿ ๏ ̯͡๏ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒܤ º°”˜¨ ¨˜”°º ﻉ√٥ﺎ
§ ∈ ⊥ ï ¿ ¤ ¥ § ¦ ஐЭ<
Ω Ψ Φ Ж ж ۞ ۩ ۝ † ‡ ‍ ₪ ℓ ⌂ ☼ ♀ ♂ î ك ¹ ╰╮ Ƹ̵̡ Ӝ̵̨̄ Ʒ ☆╮ ℜ σ β ⇒ ∉Э ஐ ☆ я и ╗ m¥cα ηα أ ف ض ل ح م في ہ ℓ ه ڲ ط ∩ └┐ ھ ك ف ! " # $ % & ' ( ) * + , - . / ? > = < ; : { | ¤ \ ¦ ھ « ¯ ° ± ² ´ µ µ ð ³ ¥ д ρ Ø ί ą ñ ♡ 抵 ☆ ø Ł ﻉ β » « → ← є ι σ η α ℓ ∂ ¬ ↔ ║ ξ ﻵ Ξ ┊ ๛ ☆ я и ╚» «
Foloseste aceste caractere pentru Hi5 pentru a personaliza numele si pentru a fi mai special.


Share pe Facebook

Articole similare:




_