Filme de groaza noi



filme groaza noiVrei filme de groaza noi? Iti pot recomanda eu filme de groaza titluri. Am cautat si eu filme de groaza noi, ca sa pot sa imi achizionez cateva DVD-uri daca tot ma duc la shopping. Eu sunt pare pasionata de filmele de groaza, pot sa zic ca am chiar o stiva de DVD-uri originale. Imi face placere sa le am si sa ma uit cand am chef la ele. Ce filme de groaza noi au mai aparut in 2009?:

Iata lista mea:
Wrong Turn 3: Left for Dead - lansare SUA 2- octombrie 2009
The Final Destination 4 - lansat in Romania 18 Septembrie 2009
Saw VI- lansat in Romania 23 Octombrie 2009
Zombieland 2009 - va fi lansat in Romania in 4 decembrie 2009
Sorority Row- lansat in 11 septembrie 2009 in SUA
Splice - lansat in SUA in 18 septembrie 2009
The Collector
Asa ca daca sunteti un fan al genului, nu pierdeti aceste filme de groaza noi.








Share pe Facebook

Articole similare:




_