Cum sa pari mai slaba - Trucuri care sa te faca sa pari mai slaba



Cum sa pari mai slaba? Trucuri care sa te faca sa pari mai slabaCum sa pari mai slaba? Trucuri care sa te faca sa pari mai slaba. Asta am cautat azi toata ziua pentru voi. Eu nu am probleme, fiind slaba de la natura.
Si aici nu ma refer la persoanele care musai sunt mai plinute. Foarte multe femei se intreaba daca exista trucuri care sa te faca sa pari mai slaba?
In primul rand, nu trebuie sa iti cumperi haine mai mici decat marimea ta. Daca tu porti un 36, nu iti lua in 34 si nici un 38, in cazul in care te gandesti ca vei slabi sau te vei ingrasa. Ia-ti hainele exact pe marimea ta. Cum sa pari mai slaba? Nu alege materiale elastice, care sa iti evidentieze zonele cu probleme. Alege de exemplu un palton subtire pana mai jos de solduri, o jacheta cambrata, o fusta clos, un jeans evazat. Totodata nu folosi multe volanase, buzunare , nu exagera cu imprimeurile, si imbracate in culori mai inchise. Intr-un cuvant, foloseste haine cat mai simple.
Ca sa pari mai slaba, trebuie sa ai grija si la lenjeria intima. Nu iti lua un sutien sau un chilot care iti va evidentia unele parti. Poti folosi si lenjeria aceea speciala, pentru remodelare. Si nu uita, poarte tocuri mai inalte, pentru ca astfel vei parea mult mai slaba.
Eu sunt foarte slaba, nu imi fac probleme cu hainele. Insa nu am picioarele lungi si asta ma scoate din sarite. De aceea, folosesc incaltaminte cu toc sau cu platforma.






Share pe Facebook

Articole similare:




_