Avatare, poze, imagini Aniela



De cand voiam sa va prezint cateva avatare, poze, imagini din Aniela. In prima instanta, am zis ca nu ma uit la aceasta telenovela de epoca, Aniela. Insa din lipsa de ocupatie, am urmarit si eu cateva episoade. Banuiesc ca sunt destui care indragesc aceasta telenovela, asa ca o sa va arat cateva poze si imagini din Aniela.
Ce m-a mirat foarte mult, este ca aproape toti actorii din Regina, joaca in Aniela. Ceea ce mi se pare putin ciudat. Adica ca si cum ar fi Regina s-ar fi transformat. Nu imi place ca Adela Popescu joaca rolul Anielei, pur si simplu mi se pare ca nu se potriveste rolului. Eu as fi preferat-o pe Nicoleta Luciu sau Minodora. In fine, Aniela este o telenovela de dragoste, dupa cum era de asteptat.
Ideea e ca primul episod din Aniela a avut peste 1 mil 300.000 de telespectatori, ceea ce este un lucru bun. Insa in ceea ce ma priveste, o sa ma uit doar la State de Romania, unde joaca actorii mei preferati.
Am vrut doar sa vizualizam cateva avatare si poze din Aniela.

avatare aniela
poze aniela
imagini aniela
avatare poze imagini aniela
avatare poze cool aniela
avatare frumoase aniela







Share pe Facebook

Articole similare:




_